wat kost microsoft office 2010 voor 9 gebruikers?

Voor een opdracht voor school moet ik o.a. uitzoeken wat microsoft office professional kost voor 9 gebruikers maar ik kan het nergens vinden voor 9 gebruikers. Graag een bronvermelding erbij. Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Poet
10 jaar geleden
Bel even naar de Microsoft store dan 0800 020 5934
http://www.microsoftstore.com/store/mseea/nl_NL/home/ThemeID.30303100

Antwoorden (1)

Office 2010 is niet meer te krijgen via de officiële store. Office 2013 Professional kost €539,- per pc. Voor 9 pc's zou je dan op €4851,- uitkomen. Office 2010 zul je dan ook in principe niet meer tegenkomen in winkels. Ik denk zelf dat 2010 ongeveer even veel kost als 2013.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Installeren kan wel, maar je mag je office licentie niet op meerdere pc's activeren (Als dit überhaupt lukt). Voor ieder werkstation zal je een aparte licentie moeten aanschaffen.