Wat voor programma is FTDownloader?

In mijn software lijst staat dit.
Ik weet echt niet waarvoor dit is/gebruikt wordt.
Kan het verwijderd worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Indien het gaat over FTDDownloader, zie dan het antwoord van Rene81B.

Gaat het over FTDownloader dan kan het zijn dat je een adware-virus te pakken hebt.
Hoe deze te verwijderen is, is een lange uitleg. Lees hiervoor de bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een programma om bestanden mee te downloaden. Volgens mij aan de hand van torrents. Het kan in ieder geval geen kwaad, en je kunt het gerust verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ftddownloader was een programma waar spotters van nieuwsgroepen hun spot konden plaatsen.
in 2011 heeft ftd een rechtzaak tegen stichting brein verloren.
nu is ftd gesloten en kan het programma niet meer gebruikt worden
tegenwoordig wordt spotnet of spotlite veel gebruikt.

Toegevoegd na 59 seconden:
je kan het daarom ook rustig weghalen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De gebruiker heeft het over FTDownloader niet over FTDDownloader.
Dit gaat waarschijnlijk over het virus.