Mn blackberry doet het niet er staat heletijd reload siftware

Ik heb een thema gedownload en daarom meschien die thema heet altaris 8500

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Crack berry for the win

Antwoorden (2)

Welk type Blackberry heb je?
Ik heb ditzelfde ook al eens gehad omdat ik slechte software had geïnstalleerd. Een harde reset en alle software opnieuw installeren was de enige oplossing.

De eerste mogelijkheid die je kan proberen; haal de batterij er, terwijl de telefoon 'aan staat' 30 seconden uit. Stop de batterij weer terug en laat de telefoon herstarten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoogst waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan met deze theme.
Mischien dat het slecht geschreven is, maar kan ook gewoon iets anders zijn.

Doe ééns een harde reset met je toestel.
Batterij verwijderen en weer plaatsen, kijken wat ze doet.
Nog geen passende reactie, probeer hem dan terug te zetten in de fabrieksinstellingen.
Hoe dat gaat zal je zelf wel het beste weten daar ik geen type weet.
Mocht je dergelijke problemen weer krijgen of erger nog, nog steeds hebben.
Ga dan naar de zogenaamde gebruikersfora, daar tref je "fanboy's" die dergelijke toestellen van haver tot gort kennen, soms beter dan BB zelf ;)

http://blackberry-nl.com/
http://www.blackberryforums.com/