Hoe maak je een standaard email aan in outlook 2010 die je steeds kan hergebruiken?

Ik ben niet zo thuis in Outlook. Maar ik gebruik het op mijn werk.
Nu verstuur ik dagelijks een bestand naar mijn leidinggevende met dezelfde tekst erin, en ik ben natuurlijk lui....

Dus hoe maak ik een standaard email aan, waar de tekst al in staat en de geadresseerde ook zodat ik alleen maar dat bestand hoef te openen, bijlage erin en verzenden. Ik weet dat het kan, ik weet alleen niet hoe.

Mag duidelijk zijn dat het om Office Outlook 2010 gaat ;-)

10 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Ik heb Thunderbird maar Outlook moet het ook hebben: maak een sjabloon aan. Maak je email helemaal klaar inclusief geadresseerden en bijlage, ga dan bovenin naar bestand en dan kies je voor opslaan en dan als sjabloon. Ik heb een mapje met sjablonen en daar vis ik dan die mail weer uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier wat meer uitleg:
http://www.youtube.com/watch?v=bFtgDAq0A3c
http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/e-mailberichten-verzenden-op-basis-van-een-sjabloon-HA010237718.aspx
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Gelukt, bedankt!