Is Connectify virus vrij?

Ik heb een nieuwe laptop Windows 8 en ik wil weten of Connectify virus vrij is en het geen problemen op levert (op een andere laptop heb ik ooit Tunngle gebruikt maar hierdoor viel bijvoorbeeld mijn internet de hele tijd weg). Dus bevat het virussen of krijg ik er problemen van met mijn netwerk kaart?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Connectivity virusvrij?
Dat ligt meer aan bij welke bron je het vandaan haalt.
En juist om die redenen kan je dat niet zeggen, haal je het bij een goede bron vandaan of vanuit de diepe krochten van het internet.

Is het een preinstalled stukje software tja dan kan en mag je ervan uit gaan dat het veilig is.
Daarnaast heb je ook nog diverse virusscanners, alleen even slecht en allen even goed.
Dat een bepaald stukje software een ander effect heeft op uw laptop hoeft per definitie niet te zeggen dat het een virus bevat.

Mijn advies;
Virusscanner installeren
Backup draaien
Op het internet helemaal los gaan, gaat het mis kan je altijd teruggrijpen naar je backup.

Maw niet te bang zijn en gewoon je gezonde verstand gebruiken.