Kent iemand een app voor de iPadwaarmee ik pdf files kan bewerken, indelen en nieuwe bestanden kan maken?

Ik zoek een app voor de iPad waarmee ik PDF bestanden kan lezen en op meerdere niveau's in kan delen in de bibliotheek. Dit is belangrijk omdat ik zeer veel bestanden heb welke ingedeeld moeten worden op verschillende niveau's. Daarbij zou het mooi zijn als ik de files labels kan geven.
Daarnaast moet ik met de app annotaties kunnen maken op de pdf bestanden en nieuwe files aan kunnen maken voor het maken van aantekeningen.
Ik kom een hoop apps tegen die pdf's kunnen annoteren of losse notities kunnen maken of in een mooie bibliotheek kunnen indelen maar een combinatie blijkt toch lastig te zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

je kunt bestanden van Pages opslaan als PDF. Wellicht is dat deels een antwoord op je vraag>?