Ik heb net een e-card verstuurd via Hallmark. Ik twijfel over het emailadres. Na hoelang krijg je de melding : niet kunnen afleveren?

Zou dat vóór middernacht zijn, dan kan ik nog een ander emailadres proberen...anders ben ik te laat voor een verjaardag!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel: als ik een fout emailadres heb ingevoerd, wanneer stuurt Hallmark mij daar een bericht van?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik stel voor dat je dat test door een bericht te sturen naar een mailadres dat 100% zeker niet bestaat, dan zou je er snel genoeg achter moeten komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had er al als reactie bijgezet: Top!
Helaas voor jou vindt de redactie waarschijnlijk dat het geen antwoord is...misschien had je moeten zetten: "stuur een bericht, dan kom je er snel genoeg achter". Ik hoop dat je mijn reactie (en een plus+) wel in je mailbox hebt gehad; ik was met je antwoord in ieder geval geholpen!
Dank dus!

Het beste antwoord

Ik stel voor dat je dat test door een bericht te sturen naar een mailadres dat 100% zeker niet bestaat, dan zou je er snel genoeg achter moeten komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou, ik zit nóg op een onbestelbaar-bericht te wachten!
Maar het idee was goed!