Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb net een e-card verstuurd via Hallmark. Ik twijfel over het emailadres. Na hoelang krijg je de melding : niet kunnen afleveren?

Zou dat vóór middernacht zijn, dan kan ik nog een ander emailadres proberen...anders ben ik te laat voor een verjaardag!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel: als ik een fout emailadres heb ingevoerd, wanneer stuurt Hallmark mij daar een bericht van?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
919
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik stel voor dat je dat test door een bericht te sturen naar een mailadres dat 100% zeker niet bestaat, dan zou je er snel genoeg achter moeten komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had er al als reactie bijgezet: Top!
Helaas voor jou vindt de redactie waarschijnlijk dat het geen antwoord is...misschien had je moeten zetten: "stuur een bericht, dan kom je er snel genoeg achter". Ik hoop dat je mijn reactie (en een plus+) wel in je mailbox hebt gehad; ik was met je antwoord in ieder geval geholpen!
Dank dus!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik stel voor dat je dat test door een bericht te sturen naar een mailadres dat 100% zeker niet bestaat, dan zou je er snel genoeg achter moeten komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou, ik zit nóg op een onbestelbaar-bericht te wachten!
Maar het idee was goed!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding