Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik skype met een vriend,kan ik de lijst met vraag en antwoorden verwijderen?

Het is zo een lange lijst geworden,dat ik deze wil verwijderen.Ik wil wel
het Skype contact behouden,is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
758
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je met 'lijst met vraag en antwoorden'? Ik Skype heel veel, maar begrijp niet wat dit is. Of bedoel je misschien dat je in Skype 'gechat' hebt, dus dat je het getypte gesprek wilt verwijderen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In de bron vind je een beschrijving met plaatjes. Hieronder de tekst:

Start Skype (logisch:)) en klik in de menu balk op 'Extra'. Selecteer nu in het uitklapmenu de onderste optie 'Instellingen'. Klik vervolgens in het instellingenscherm op de optie 'Privacy' aan de linkerkant van het scherm. Om de geavanceerde opties weer te geven dien je daarna op 'Toon geavanceerde opties' te klikken.

Nu de geavanceerde opties zichtbaar zijn kun je door op 'Wis historie' eenvoudig alle voorgaande Skype chat-gesprekken verwijderen.

Overigens worden zo niet alleen de chat gesprekken gewist, maar ook alle gegevens van alle gevoerde telefoongesprekken, ontvangen sms-berichten, voicemails en verstuurde bestanden!

Je kunt natuurlijk nog wel steeds skypen, het verleden wordt alleen gewist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding