Beeldscherm zwart na beeldscherm driver update, hoe kan dit?

Wanneer ik mijn beeldscherm driver heb geupdate word mijn beeldscherm bijna zwart. Ik kan dan nog maar amper iets zien. Weet iemand van jullie misschien waar dit aan kan liggen?

Wat specs van mijn laptop:

Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 bits
Systeemfabrikant: ASUSTeK computer inc.
Systeemmodel: 54HR
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2350m CPU @ 2.30GHz (4 CPUs), 2,3GHz
Geheugen 4036 mb RAM
Beeldscherm: AMD Radeon HD 7470M 1GB

http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonmob_win7-64.aspx

De onderste heb ik gedownload.

Mvg,
Jurjen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K
capthavoc
10 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp zie je toch nog wel iets
maar heel donker ?
Zie je wel het hele beeld of vergrote iconen ed ?

is er een helderheid optie op je pc/laptop ?
of misschien op je monitor zelf ? menu brightness?
Als dat lukt is misschien daarmee het probleem opgelost Kun je de schermresolutie verlagen ? als er sprake is van vergrote iconen ?
capthavoc
10 jaar geleden
ik zie dat het een beta driver is voor een notebook dan zou er dus inderdaad een brightness optie op je laptop moeten zitten FN
FN en 1 van de functietoetsen (zie je daar een icoon voor helderheid) ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, als ik ze geupdate heb doen die het ook niet meer.

Antwoorden (1)

Het zal komen door een fout in de software of een verkeerde driver.
Het makkelijkste kun je het oplossen door Systeemherstel uit te voeren.
kies dan een datum voordat je de driver geïnstalleerd hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik dus ook gedaan, alleen ik game zo nu en dan, maar nu kan dat minder goed omdat ik minder fps heb, en daardoor gaat het stotteren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hier weet ik helaas geen goed antwoord op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat je games stotteren ga je echt niet oplossen met een driver. Die geven met wat geluk een paar procent meer FPS. Met een 7470 kan je nou eenmaal niet serieus gamen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is in ieder geval beter dan niks :P Maar ik heb zoon gevoel dat mijn backlicht (licht van laptop beeldscherm) het niet meer doet als ik ze geinstalleerd heb. Omdat als ik hem dan in het licht hou het beeldscherm wel kan zien maar in het donker helemaal niet.