waar worden de favorieten (bladwijzers) bij google chrome opgeslagen?

Ik moet nl windows opnieuw installeren en ik wil de bladwijzers bewaren

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan je bladwijzers beter exporteren naar html, en later importeren. Of beter, bij chrome, aanmelden en synchroniseren via je Google account. Dan staat het automatisch overal waar je je aanmeld ;)

Je kunt webpagina's opslaan als tabblad, dan komen ze onder de adres/zoekbalk te staan. Ook kun je ze opslaan als bladwijzer, dan komen ze naast de tabbladbalk te staan in het mapje bladwijzers. Daarin kun je ze ook weer sorteren in mapjes etc. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

De adresbalk, en dan helemaal naar rechts, klik op het sterretje en je kunt daar je favorieten benoemen en vastzetten op de favorietenbalk.

Windows verkenner openen: Computer>>>Lokale schijf (C:)>>>Gebruikers>>>"De gebruiker">>>AppData>>>Local>>>Google>>>Chrome>>>User Data * Je moet wel "verborgen items" aan hebben staan. De map User Data gewoon in zijn geheel kopieren en na de windows installatie weer terugzetten. Al je favorieten/geschiedenis/instellingen/voorkeuren blijven zo behouden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100