Hoe voorkom ik in Word2010 dat de tekst niet verschuift als ik op ENTER druk?

Als ik nu bezig ben met een verslag in Word2010, en ik herstel wat op een pagina.. dan verschuiven alle pagina's daaronder mee (heel irritant) hoe voorkom ik dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
5.3K

Antwoorden (1)

Heel simpel: niet op ENTER drukken. Word maakt een document op. Met ENTER geef jij aan dat er een nieuwe paragraaf komt en verschuift de boel. Dus alleen de tekst invoegen en als je een nieuwe regel wilt een zgn soft-ENTER invoeren; dat doe je door SHIFT-ENTER in te voeren.