Hoe kan ik bestanden vanuit Recover my Files opslaan zonder het aan te schaffen?

Recover my Files haalt je bestanden terug die je eigenlijk kwijt bent. Geweldig! Nu zie ik ze allemaal, maar ik kan ze niet op mijn computer opslaan omdat ik geen licentiecode heb. Als je die wil, moet je het hele pakket aanschaffen en dat is vrij prijzig. Is er een andere manier om via Recover my Files bestanden op te slaan zonder dat je ervoor hoeft te betalen? Of desnoods via een ander programma? (Recuva al geprobeerd, doet het niet)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Er zijn meerdere programma's die hetzelfde doen als Recover my Files. Er zal geen andere manier zijn om de bestanden op te slaan dan de licentie te kopen, zoals ik uit jou verhaal op maak. Een zoekopdracht levert al veel resultaten op en het is net uitproberen welk programma voor jou werkt.

Een wat meer rigoureuze oplossing is kijken of je een herstelpunt hebt gemaakt de laatste tijd en dan zet Windows automatisch alle bestanden en programma's terug die op dat moment op de computer waren (maar ook andersom, programma's worden ook verwijderd, bestanden meestal niet)