hoe kun je een lange rij woorden uit database zo printen dat ze naast elkaar in kolommen komen?

om papier te besparen het a4 blad volledig gebruiken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hangt oa af van de database-omgeving. Online bijv MySQL ? MS-Office (access) ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi,
Het is een lange rij woorden in een Exel bestand, ongeveer 400 woorden. Deze woorden staan in een programma waar ze bij het ingeven automatisch worden gecontroleerd of ze voldoen aan het criterium, zo ja dan worden ze alfabetisch geplaatst in de rij bestaande woorden. Deze ,variabele rij van woorden wil ik soms uitprinten ,maar dan zodanig dat er meerder kolommen naast elkaar komen te staan. Hier zou ik graag een macro voor willen.

Antwoorden (1)

Door de database te openen met Microsoft Excel om ze vervolgens te ordenen zoals jij dat wilt.