Hoe koppel je je inhoudsopgave in de voetnoot in Word?

Hallo, vraagje:

In mijn voetnoot staat momenteel gewoon simpel pagina nummer en mijn instelling. Bijv: Hogeschool Utrecht | 1

Hoe krijg ik de inhoudsopgave geautomatiseerd in de voetnoot bij elke pagina's bijv:
Hogeschool Utrecht | Inleiding | 1
Hogeschool Utrecht | Organisatie | 7
Hogeschool Utrecht | Kern | 11

Etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Dat staat in de help beschreven "Hoofdstuknummers en -titels opnemen in een koptekst of voettekst". Zoek daarbij op het trefwoord hoofdstuk bij de help. Voornaamste is dat je je document in secties indeelt. Dan kun je het opmaakprofiel zodanig aanpassen dat de titel in de voettekst verschijnt.