Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe haal ik mijn alias terug?

Het is me vanochtend opgevallen dat mijn alias account is verdwenen in mijn hotmail. Hoe haal ik deze terug?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
573
Amadea
10 jaar geleden
Het kan niet dat jij nog Hotmail hebt, want dat bestaat niet meer. Het programma heet tegenwoordig Outlook. Je klikt rechtsboven op het radertje, kiest voor Meer e-mailinstellingen, en gaat daar naar Een Outlook-alias maken (dat staat in het rijtje onder Account beheren).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je gaat naar www.outlook.com, logt in met je hotmail gebruikersnaam en wachtwoord. Daarna klik je rechtsboven op het radertje (links van je gebruikersnaam), kiest voor 'Meer e-mailinstellingen', en gaat dan naar "Een Outlook-alias" maken (dat staat in het rijtje onder 'Account beheren'). Daar vul je de gegevens in die je voorheen had.

Je kunt per jaar maximaal tien nieuwe aliassen maken.
In een aantal gevallen, zoals in Windows 8 en Xbox 360, is alleen je primaire alias zichtbaar. Maar je kunt je met elk alias aanmelden.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding