Hoe haal ik mijn alias terug?

Het is me vanochtend opgevallen dat mijn alias account is verdwenen in mijn hotmail. Hoe haal ik deze terug?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Amadea
10 jaar geleden
Het kan niet dat jij nog Hotmail hebt, want dat bestaat niet meer. Het programma heet tegenwoordig Outlook. Je klikt rechtsboven op het radertje, kiest voor Meer e-mailinstellingen, en gaat daar naar Een Outlook-alias maken (dat staat in het rijtje onder Account beheren).

Antwoorden (1)

Je gaat naar www.outlook.com, logt in met je hotmail gebruikersnaam en wachtwoord. Daarna klik je rechtsboven op het radertje (links van je gebruikersnaam), kiest voor 'Meer e-mailinstellingen', en gaat dan naar "Een Outlook-alias" maken (dat staat in het rijtje onder 'Account beheren'). Daar vul je de gegevens in die je voorheen had.

Je kunt per jaar maximaal tien nieuwe aliassen maken.
In een aantal gevallen, zoals in Windows 8 en Xbox 360, is alleen je primaire alias zichtbaar. Maar je kunt je met elk alias aanmelden.
Amadea