Word probleempje met afdrukken...

Ik heb van iemand een bestand van 19 pagina's ontvangen. Ik wilde dit afdrukken. Ik kies voor afdrukken pagina 2-19. Vervolgens worden pagina's 2-7 en 18-19 afgedrukt. Ik kies nu afdrukken pagina 8-17 en dan worden pagina's 4 en 15-17 afgedrukt.
Uiteindelijk heb ik de ontbrekende pagina's afgedrukt door steeds 'huidige pagina' te kiezen bij het afdrukken.

Waar ligt het aan dat niet alle pagina's worden afgedrukt en hoe kan ik dat oplossen?

Ik werk met Word 2007.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het ook vreemd. Het is een van de vragenlijsten die digitaal ingevuld kan worden. Heb met alle andere geen last gehad. Ik snap er echt niks van...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL, nee, zeker niet... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niet iets met een instelling waarbij slechts gedeeltelijk wordt afgedruk zodat je vellen papier zou kunnen omdraaien om de daaropvolgende pagina op de achterkant af te drukken, handmatig dubbelzijdig afdrukken zeg maar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope Martijn, heb ik ook al naar gekeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okee, daarom gaf ik het ook als reactie, ik wist het niet zeker namelijk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook heel blij dat je meedenkt. Ik hoop dat iemand het weet. Tot nu toe eigenlijk alleen reacties dat men het ook niet weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit al jaren in die wereld, maar leer mij de logica van MS kennen. Ik heb zelfs wel eens voortgangsbalkjes (zoals je die bijvoorbeeld ziet bij installaties van software) gezien die doorliepen tot 110%. Dan vraag je je af wat voor kronkel er in de hoofden van de programmeurs zit als ze het zelfs maar mogelijk maken om dat af te beelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL!!!

Antwoorden (4)

Heel vreemd, en eigenlijk kan ik het niet verklaren. Zijn er secties gebruikt? Of misschien dat het oorspronkelijk op een andere papier formaat opgemaakt is (bv Letter) dan je printer (A4) gebruikt, waardoor Word na het geven van de printopdracht anders uitkomt? Maar ja, ook dat verklaard lang niet alles...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of het iets is, maar als ik iets uitprint met een groter bestand, moet ik aangeven 2,4,6,8 enz.
En daarna dan 1,3,5,7 enz.
Dus ik geef eerst ALLE even nummers en daarna de oneven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is of een probleem in Windows zelf (geheugenprobleem bijvoorbeeld - kom ik regelmatig tegen) of een bug in Word.
Lekker terugstappen naar Word2000! Of OpenOffice.org natuurlijk. Helemaal gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan een virus zijn. Van welke site heb je het gedawnlaod?