Hoe blok ik ongewenste mail (Windows 8, live mail?

Ik kan het niet voor elkaar krijgen om ongewenste mail te blokken op Windows 8. Wie kan mij dat uitleggen, want in dit soort zaken ben ik een leek. Ik probeer het al een hele tijd uit te puzzelen, maar ik krijg het niet gevonden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is toch outlook geworden?

Antwoorden (1)

Open Windows live Mail. Kies via de blauwe knop linksboven, Opties, Beveiligingsopties Op tabblad Opties kun je de gewenste bescherming kiezen. Op tabladen Veilige afzenders en geblokkeerde afzenders kun je e-mailadressen toevoegen. Zie de bron voor meer tips over Windows live Mail.