Wat betekent het rondje naast een nummer in iTunes?

Als ik muziek in mijn iTunes heb gezet om die vervolgens met mijn iPhone te synchroniseren zodat de muziek ook op mijn iPhone staat, staat er meestal een rondje naast het nieuwe nummer. Vaak gaat die meteen weer weg, maar nu heb ik er een hele cd ingezet en de rondjes blijven staan. Hij zet de nummers ook niet op mijn iPhone. Waarom niet? En wat betekenen die rondjes dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Ik denk dat iTunes de cd dan niet pakt. Misschien dat de cd beschadigd is?