Hoe kan ik een titel van een tabel vastzetten in Excel 2010?

Ik vraag me af hoe ik een titel dat begint op C1 vastzetten.
Op A1 en B1 staan er andere zaken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik heb even op het internet gezocht en kwam op dit:

Selecteer de cel onder de titel die je vast wilt maken en ga naar de tab Beeld/View Vervolgens naar het de subtab Venster, daar zie je Deelvensters blokkeren.

Dat zal moeten doen wat jij vraagt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan op verschillende manieren. (Uitleg gebaseerd op mijn afbeelding)
1) u wilt enkel de titels bovenin fixeren, dus alle regels tem 7.
Dan klikt u op cel A8, dan op tabblad "Beeld" en daar op "Deelvenster blokkeren"
2) u wilt de kolom A vastzetten. Dan blijft die steeds in beeld.
Dan klikt u op B1 en terug naar blokkeren.
3) u wilt de regels tem 7 en de kolom A vastzetten.
Dan klikt u op B8 en dan terug naar blokkeren.

Dat kan u opheffen door terug op "Beeld=>Deelvensterblokkeren" en dan op "Titelblokkering opheffen".