Sommige apps hebben bepaalde hardware-eisen, waar jouw telefoon niet aan kan voldoen. Denk bijvoorbeeld aan een bepaalde schermresolutie, de aanwezigheid van bepaalde sensors, etc.
bamibal
10 jaar geleden
Zoals bamibal zegt hierboven vereisen sommige apps weleens "Goede" hardware, omdat de app anders niet fatsoenlijk draait.

Ook kan het zijn dat je android versie te laag is. Sommige apps worde gemaakt voor de nieuwste android versie en zijn dus incompatibel met lagere versies.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
+ Inderdaad de Androidversie, was ik nog vergeten te noemen.