mijn youtube converter werkt niet (vind pad niet) wat mis ik?

Ik krijg de melding "unable to find a version of the runtime to run this application"

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kunt het programma een keer verwijderen en opnieuw installeren. Als dat niet werkt, zou ik FreeStudio eens proberen. Die heeft heel veel verschillende onderdelen en mogelijkheden en werkt altijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het al meerdere keren gedeïnstalleerd en weer geïnstalleerd. Werk niet. Ook de freestudio werkt niet. Het heeft iets te maken met padverwijzing of runtime of beiden die niet te vinden is. Met andere woorden. Ik mis iets maar weet niet wat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is het een registerfout? (ik probeer even mee te denken) Heb je CCleaner al geprobeerd? Die is ook gratis en ruimt alle fouten in je register op: http://www.piriform.com/ccleaner Of schijfcontrole uitvoeren en daarbij 'Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren' en 'Beschadigde sectoren zoeken en repareren' allebei aanvinken. Kan even duren voordat dat klaar is, maar dat heb je die mogelijkheden in ieder geval uitgesloten.