Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn youtube converter werkt niet (vind pad niet) wat mis ik?

Ik krijg de melding "unable to find a version of the runtime to run this application"

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
724

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt het programma een keer verwijderen en opnieuw installeren. Als dat niet werkt, zou ik FreeStudio eens proberen. Die heeft heel veel verschillende onderdelen en mogelijkheden en werkt altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het al meerdere keren gedeïnstalleerd en weer geïnstalleerd. Werk niet. Ook de freestudio werkt niet. Het heeft iets te maken met padverwijzing of runtime of beiden die niet te vinden is. Met andere woorden. Ik mis iets maar weet niet wat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is het een registerfout? (ik probeer even mee te denken) Heb je CCleaner al geprobeerd? Die is ook gratis en ruimt alle fouten in je register op: http://www.piriform.com/ccleaner Of schijfcontrole uitvoeren en daarbij 'Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren' en 'Beschadigde sectoren zoeken en repareren' allebei aanvinken. Kan even duren voordat dat klaar is, maar dat heb je die mogelijkheden in ieder geval uitgesloten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding