hoe krijg ik mijn beeldschermresolutie weer terug naar de standaardinstellingen? (windows7)

ik krijg mijn beeldscherm niet meer terug op de juiste resolutie. In het configuratiescherm kan ik kiezen tussen 1024x768 en 800x600, deze kloppen echter allebei niet. wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 1 uur:
edit:

Als ik bij apparaatbeheer kijkstaat er dit:
-AMD Radeon HD 6650M
-standaard-VGA grafische adapter

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

De videokaartdriver herinstalleren.

Het lijkt er op dat je videokaartdriver niet meer werkt en de standaard videokaartdriver van Windows 7 niet de gewenste opties geeft.

Druk in: Windowstoets/Startknop
tik in: apparaatbeheer (enter)
Klik het pijltje naast beeldschermadapters.
Vertel ons wat er staat.

Ga naar de Nvidia of AMD of Intel site om je grafische kaart adapter te downloaden.

Toegevoegd na 10 uur:
-standaard-VGA grafische adapter

Precies, je hebt niet de driver van AMD, maar van Windows. Even naar: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx en je videokaart en OS kiezen *let goed op 32/64 bit).