Mijn tabel in Word zit 'vast' aan de pagina. Hoe kan ik dit aanpassen?

Ik heb op school op een computer gezeten met een andere Word en nu heb ik ineens allemaal problemen. :( Ik heb een tabel op een liggende pagina staan. Daar wil ik nu nog wat tekst boven hebben, maar als ik de tabel naar beneden sleep, verschuift de marge aan de zijkant mee waardoor ik niet er boven kan typen. Ik heb al geprobeerd om vanaf de vorige pagina te enteren, maar kom dan op een nieuwe pagina. Ook al geprobeerd om de tabel in een nieuw document te plakken, maar dat werkt dus helaas ook niet. Wie weet hoe ik die tabel dus weer los kan maken van die pagina?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
13.9K

Het beste antwoord

Uw tabel zal de grootte hebben van de volledige pagina.
Eerst moet u die tabel verkorten, dus onderaan naar boven slepen, dan op de vorige pagina een enter maken waardoor uw tabel zal zakken en er op de pagina van die tabel ruimte bovenaan komt.