Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb mijn email adres gewijzigd(hotmail), maar ik kom er nu niet meer in. hoe kom ik weer in mijn email?

ik heb mijn email adres gewijzigd op hotmail. maar ik kom er nu niet meer in. ik krijg 'This account does not have an Outlook Web App mailbox.' te zien op mijn beeld. ik heb mijn email via outlook 2010 ingesteld op mijn laptop, maar kom er niet meer in via het internet. ik krijg de mails die ik op mijn oude mail zou moeten krijgen ook niet doorgestuurd naar mijn nieuwe email (ik kan ze ook niet bekijken), hoe krijg ik het voor elkaar om mijn (belangrijke) mails te bekijken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
950

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Unk? Een e-mailadres kan je toch niet wijzigen? Heb je niet gewoon een nieuw e-mail aangemaakt? Anders moet je nog steeds op je e-mailadres kunnen (met dezelfde naam uiteraard). Probeer eens gewoon op hotmail.com ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk kan je 't wijzigen.. ik heb het gedaan via de instellingen van mijn hotmail via het web..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb eens gekeken en dit is gewoon een alias toevoegen. (een virtuele tweede e-mailadres om toegang te krijgen tot je echte e-mail). Ik heb ook eens de tekst erbij gelezen en onderstaande heb ik opgemerkt.
"Het kan maximaal 48 uur duren voordat je nieuwe primaire alias op alle apparaten en in alle services wordt weergegeven." Waarschijnlijk moet je dus gewoon even wachten. :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding