Wat is de goedkoopste legale manier om aan Adobe Premiere Pro te komen?

Ik "werk" voor een non-profit stichting waarbij ze oa. aan videobewerken doen in Adobe Premiere Pro. Het maakt niet uit welke versie het is (CS4, CS5, 5.5 of CS6). De marktprijs is ongeveer overal gelijk vrees ik (ong. 400 euro en duurder). Ik wil het liefst 1 bedrag in 1x betalen en dat ik nooit meer hoef te betalen (dus geen zgn. Adobe Cloud).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Tweede hands. (Officieel versie, dus legaal)

Toegevoegd na 11 minuten:
Of dit:
http://www.zoekertjes.net/computers/software/422687/adobe-creative-suite-4-creative-suite-5-master-collection-mac-windows-nleng.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste antwoord (tot nu toe) alleen jammer dat de website offline is, die in de link van dat advertentie is aangegeven. (Waardoor ik niet met bijv. iDeal kan betalen).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen jammer dat de website op de aangegeven advertentie niet werkt.

Andere antwoorden (1)

Je kan via de site van adobe een proefversie downloaden voor 30 dagen