Hoe verander ik mijn topsites op mozilla firefox?

Wie weet hoe je de topsites bij mozilla firefox veranderd? Ik gebruik nog niet de versie die je bij google chrome gebruikt. Hoe krijg je deze? Alvast bedankt voor het antwoorden van beide vragen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

begrijp je vraag niet zo goed. Gaat het erom dat je jouw sites in de google topranking #1 wilt zien ? Dan heb ik zeker een supermogelijkheid voor je. Plus enorme verdiensten er nog eens bovenop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
U opent alle sites die u als startblad wilt gebruiken, dus deze moeten openen als u Firefox opstart.
U klikt links boven op het oranje Firefox tab en selecteert 2x opties.
Nu krijgt u een nieuw menu en daar klikt u op "Huidige gebruiken".
Vanaf nu openen alle sites die u opgeslagen heeft als startpagina.

Op bijgevoegde link kan u veel leren over instellingen en personaliseren van Firefox.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mozilla Firefox heeft het over bladwijzers en je topsites kun je in de bladwijzerbalk zetten. De iets mindere topsites zet je bij de gewone bladwijzers zoals vraaglink.nl of wimp.com