bestaat er een programma waar bij je met z'n 4 kunt skypen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat dacht je van SKYPE????
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Skypen kan alleen via skype.
Anders heet het ook geen skypen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De dienst die je zoekt is VoIP, Voice over IP, Skype is zo'n dienst. Mijn vriendin gebruikt ooVoo als meer dan tweepersoons VoIP. Overigens kan het ook met Skype, dus zal je bedoelen. Of er een programma is dat het gratis ken.
Ritsuka
10 jaar geleden
Skype kun je vergadering met 10 man doen hoor
Pieter2011
10 jaar geleden
Ja, maar alleen tegen betaling. Je hebt dan een Skype Premium account nodig: https://support.skype.com/en/faq/FA10614/making-a-group-video-call-windows-desktop
Ritsuka
10 jaar geleden
Is dat veranderd? Maar je kunt sowieso met 3-4 mensen hoor, vorige week nog gedaan.
Pieter2011
10 jaar geleden
Ja, je kunt het een tijdje gratis uitproberen, maar dan moet je gaan betalen. Het kan ook gratis als één van je gesprekspartners de betaalde versie van Skype heeft.

Het beste antwoord

Met ooVoo kun je gratis met z'n zessen tegelijk videochatten: http://plazilla.com/videobellen-met-oovoo-wat-zijn-de-voordelen-tov-skype

Toegevoegd na 2 minuten:
(Net als bij Skype, werkt het natuurlijk alleen als iedereen het programma op zijn/haar pc geïnstalleerd heeft).
Pieter2011
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan een groep maken op skype dus er hoeft geen progamma :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pieter2011
10 jaar geleden
Dat klopt niet: groepsgesprekken met Skype kunnen alleen als je een betaald account hebt (Skype Premium): https://support.skype.com/en/faq/FA10614/making-a-group-video-call-windows-desktop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is alleen in het geval van een videogesprek.
Andere alternatieven zijn programma's zoals ventrilo en teamspeak. Als je wat verstand hebt over computers kan je gemakkelijk een eigen servertje opstellen en kan je deze hosten zodat je kan praten met anderen. Dit is dan gratis en ook maar beperkt.

Indien je een server wilt huren kan je met veel meer mensen hierop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De gratis versie van skype kun je met maximaal 25 mensen tegelijk bellen. Wil je met meer dan 1 persoon tegelijk video chatten zul je de betaalde versie van skype moeten nemen.