Hoe maak ik etiketten met de structuur AA-BB (koppel) in Word?

In de bijlage vind je het resultaat dat ik moet bereiken.
Elke persoon moet 2 etiketten krijgen. Eentje voor de openingsceremonie en eentje voor de afscheidsceremonie. Bv: Jorge Alberto uit Argentinië
Ook de datum moet verschillen.

Etiketten maken lukt mij wel in Word maar als ik mijn etiketten wil bewerken wordt elke etiket hetzelfde als de eerste. Ik heb al geprobeerd met de codes en te verwijderen maar dit lukt niet.

In de bijlage zie je het eindresultaat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Uw etiketten aanmaken in een gewoon Word document.
Dan Etiketten openen en in opties uw formaat bepalen + ok.
Dan klikt u op nieuw document en kopieert u de aangemaakte etiketten in de diverse vakjes.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als u eerst de eerste kolom aanmaakt kan u die dan volledig kopieren in de 2e, dat spaart u een aantal bewerkingen.
In de 2e kolom kan u dan elk etiket aanpassen met een 2e datum, ook dat kan vlug gaan met copy en paste want die 2e datum zal op elk van die etiketten in de 2e kolom wel gelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt te werken! Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Dat gaat niet in één keer, maar zul je in twee etappes moeten doen. Je maakt twee verschillende samenvoegbestanden. Eén met de datum van de opening, en één met de datum van de sluiting. En dan koppel je beide etiketbestanden met hetzelfde adresbestand in Excel. Als je die daarna opslaat kan je ze vervolgens met elkaar combineren en alfabetisch rangschikken, zodat de etiketten naast elkaar afgedrukt worden.
Amadea