Spellingscontrole staat aan. Toch herkent Microsoft Word 2010 de fouten niet meer, wat te doen?

Het werkte altijd goed. Maar vandaag niet meer. Onderin het beeld staat dat hij controleert. Ook als ik zeg controleer nu, geeft Word geen fouten aan. En dat terwijl het woord: asdflkjeklajdsf echt niet bestaat. Ik type een Engels stuk nu.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

dan heb je word waarschijnlijk op Engels-talig ingesteld. dit had ik ook. ik moest een Duits stukje typen maar hij gaf telkens fouten aan: dat kwam doordat ik word nog niet had ingesteld op de Duitse taal.