Wie weet een programma waarmee je zelf films kan nasynchroniseren?

In Duitsland etc. Nasynchroniseren ze veel films.. Nu leek mij het lachen om dit met een familiefilm te doen! Maar ik heb geen idee welk programma hiervoor geschikt is..het gaat dan zowel om editten, geluid opnemen & eronder zetten.. ( het gaat wel om windows systeem) dus weet iemand wat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Voor dit doel kan het best met Windows (Live) Moviemaker en de Geluidsrecorder (Zover ik weet beide standaard meegeleverd met Windows).
Je kunt dan de film afspelen en met de geluidsrecorder(in mapje bureaublad accessoires) de stemmen inspreken. Dit kan in een keer of in clips, deze opslaan, en later op de juiste plek onder de film zetten (met de optie "muziek toevoegen") in Windows (Live) Moviemaker. Ook kun je hier het originele geluid van de film met de ingesproken tekst mengen/mixen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo Thisislis,

Je zou het programma Première in combinatie met Soundbooth van Adobe kunnen gebruiken. Het heeft wel wat kennis van de programma's nodig om er mee te kunnen werken.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Thomas Tank
http://www.PromotiefilmMaken.nl