Zijn er spellen te downloaden die niet alleen om vechten en geweld gaan op de pc?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Eerst: Weet niet precies hoe ik downloaden op moet vatten (gratis spelletjes of de niet gratis spellen)
Uiteraard bestaan er nog spellen zonder vechten of geweld. Spellen als Sims of SimCity gaan in principe niet om geweld (ook al komt het wel eens voor dat ze met Sims dood gaan of dat er een ramp uitbreekt in SimCity).
Ik zal nog even een lijstje geven van de spellen die ik heb waar het in principe niet om geweld draait (het bevat echter wel wat oudere spellen).
- Hydro Thunder (boot race spel)
- Need for Speed (Race spellen serie)
- Alle FIFA of PES spellen (voetbal, tenzij je tackelen geweld noemt)
- Vele sport en race spellen eigenlijk

Ik geef toe dat het niet al te makkelijk is tegenwoordig een spel te vinden zonder geweld of vechten erin...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
hehe de sims kunnen ook vechten met elkaar ;-)
Dat deed ik altijd in de sims 1, buren geen persoonlijkheid geven (behalve netjes anders kreeg ik kakkerlakken) en dan bij elkaar op bezoek laten gaan. Na een tijdje gingen ze altijd vechten.

Andere antwoorden (2)

Ja, zoveel. Als je met downloaden gratis spellen bedoelt, moet je bijvoorbeeld eens op www.spele.nl of www.miniclip.com kijken. Hoe kom je erbij dat in elk spel geweld zit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan zoek en vindspellen spelen bij big fish games.