hoe kan het dat als ik email open op iPhone hij nog steeds als "ongelezen" staat in "Mail" (macbook)?

Ik ben in het bezit van een iPhone en een MacBook Pro.

Ik heb op de MacBook het programma "Mail" voor mijn Ziggo account, alleen ben ik voor mijn werk erg veel weg en dus heb ik ook dit zelfde Ziggo email account op mijn iPhone staan. Hoe kan het zijn dat als ik mijn email open op iPhone hij nog altijd als "ongelezen" staat in het programma "Mail" op MacBook pro? Is dit (simpel) te verhelepen door een instelling ergens te veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dat ook het geval na het vernieuwen van de pagina?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb meerdere apparaten en ik krijg het zelfde mailtje op alle 3 de apparaten (dat is prima) als ik hem op apparaat 1 open blijft hij op apparaat 2-3-4 etc als 'ongelezen' staan, wat dus resulteert op zo'n 400 mailtjes op macbook die al wel gelezen zijn maar dus niet op dat apparaat.

Antwoorden (1)

Dit is een instelling van je provider welke wel te veranderen is. Verwijder je het van je telefoon....komt ie ook niet meer binnen. Neem ff contact op met je mailprovider. Daar moest ik destijds 3x voor doorverbonden worden