Hoe krijg ik de CPU bij Tracktor LE lager?

Als ik liedjes afspeel is de CPU bij traktor heel erg hoog, de liedjes lopen dan vast. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vermeld even je al je specificaties van je computer, als je bijv. een Celeron proc hebt dan is het vrij logisch dat ie in het rood zit... Ik heb een DuoCore@3GHz met 4GB ram en een Creative Audigy i.c.m Pioneer DDJT en die gaat als de brandweer....

Het beste antwoord

-Betere CPU kopen
-Zo veel mogelijk effecten in Traktor uitzetten
-Een echte geluidskaart kopen (die neemt dan een deel v.d. bewerkingen over van de CPU)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een "echte geluidskaart" zal niks van de CPU overnemen.
Tenzij je in DSP kaarten denkt (vanaf rond de 300 euro) maar dan kun je beter (voor dit doeleind) een ander CPU kopen.
Wel kan de audio buffergrote (ASIO) vergroten waardoor de CPU meer tijd krijgt om de boel te verwerken.
Info: http://www.bt-studio.nl/opnemen/vertraging-in-geluid/
Voor eerste twee suggesties een + :)