Als ik muziek op m'n iPhone probeer te zetten, verwijderd hij de nummer die er al op staan. Hoe kan ik alleen nummers toevoegen?

Want de nummers die op mijn iPhone staan heb ik niet meer op mijn pc staan en ik wil niet alles kwijtraken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat ik dus wil weten is hoe ik nummer van mijn iPhone naar mijn itunes bibliotheek doe.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Voordat je je Iphone aansluit, stel in dat hij niet automatisch synchroniseerd. sluit dan je iphone aan en kijk bij één van de laatste kopjes (zoals foto's, muziek etc.) klik dan 'op deze iphone' en kopieer deze bestanden dan naar je pc ;)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is het probleem juist, ik kan die liedjes niet kopiëren ergens naartoe.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij een Mac werkt het volgende: liedjes selecteren en ingedrukt houden. Daarna kan je ze verslepen in een andere map en kopieert hij ze naar die map. (En kan je het delen/er los 'bij') Ik weet niet of dat ook met Windows kan. Proberen kan geen kwaad lijkt me.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Had ik ook al geprobeert, maar dan komt er een soort kruisje bij je muis wat dus dat werkt ook niet. Toch bedankt voor het meedenken :)