Wie kan me uitleggen hoe je Windows installeert op de Mac met boot camp?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zover ik weet heeft bootcamp een ingebouwde assistant die je helpt met de installatie, maar je zoekt waarschijnlijk nogsteeds je antwoord hoe je dit doet zonder Windows te kopen, zoals je vorige twee vragen.

Ik zet in de bron wel de officiele Apple manual, in het geval je wel een Windows heb weten te bemachtigen.

Sorry, maar degene die uitleg geeft over illegale downloads ligt een ban over het hoofd te wachten.