Hoe laat ik, na vervanging van de harde schijf, de webcamtoepassing weer werken?

Ik heb een Toshiba Satellite L500-1R3. Ik heb in 'alle programma's' gezocht, maar ik kan het nergens terugvinden. Het gaat dus om de ingebouwde webcam. Ik update automatisch, dus alles is recent.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Eerste optie

Zoek op internet het programma " Driver Easy " en installeer het.
Laat het programma even de laptop scannen en het zal de ontbrekende driver vinden.
Vervolgens klik je op downloaden en dan installeer je de ontbrekende driver.

Tweede optie

Ga naar de site van Toshiba
Geef het modeltype op en het nummer L500-1R3
Dan zal die driver ook daar te vinden zijn

Toegevoegd na 2 minuten:
Persoonlijk ga ik altijd voor de eerste optie daar je dan de nieuwste driver hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien kun je handmatig de webcam driver downloaden en installeren?
Ik heb even op google gezocht en heb een webcam driver download pagina gevonden (zie bron).

Hier zou je de webcam driver voor de omschreven toshiba laptop moeten kunnen downloaden en installeren (na het invoeren van de captcha).

Let op: Ik heb de website niet getest en weet niet of er potentieel schadelijke software op kan zitten, dus alles is op eigen risico.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik probeerde het 2 keer: 'downloadfout'...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreemd, ik krijg deze gewoon gedownload. Anders is wat Arie gezegd heeft misschien nog wel handiger, gewoon naar de officiële Toshiba website gaan, dan via het "Services & Support" tabje bovenaan verder surfen naar "Laptop en Tablet Support". Laptop model invoeren, webcam driver selecteren uit de lijst en dan zul je daar ook een driver moeten vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben op een Toshiba site geweest, en mijn type (te oud?) stond er niet meer bij. Ondertussen heb ik bij CNET een toepassing (Camera Assistant Software for Toshiba) gevonden dat er op lijkt.