wifi synchronisatie, bij mij werkt het niet als ik het ios apparaat in het stopcontact heb zoals voorgeschreven?

Bij mij werkt wifi synchronisatie van iphone en ipad niet als ik het ios apparaat heb aangesloten in het stopcontact. Met verbazing zag ik dat het ging werken toen ze NIET waren aangesloten in het stopcontact. Wat is hier fout gegaan? Volgens apple help moet je het apparaat in het stopcontact hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De wifi synchronisatie kan ook zonder aansluiting met het stopcontact plaats vinden. Zolang je iPhone of iPad maar genoeg vermogen heeft moet dit kunnen. Overigens zou het ook moeten kunnen met aansluiting in het stopcontact.. Wat er precies is mis gegaan durf ik niet te zeggen. Het eerste waar ik aan denk is of de instellingen wel goed stonden? En of je anders wel op het 'pas toe' knopje hebt gedrukt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank voor uw reactie. Ik verbaas me er ook over. Ik heb alle instellingen goed staan. Het synchroniseren bleef maar op grijs met de melding wachten tot pc.....beschikbaar is. Toen haalde ik de iphone uit het stopcontact en toen ging het juist werken.
Het is verder geen onoverkomenlijk probleem, maar snap graag wat hier gebeurt. Ik zal de apparaten ook eens in een anders stopcontact doen...