hoe kan ik selectief agenda's op een nieuwe ipad via icloud synchroniseren?

dus niet alle agenda's, omdat die prive zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Tijdens het syncroniseren van de bestaande ipad met je icloud, dan moet je al van te voren de selectoe maken tussen de agenda's die je op icloud wilt zetten. Als je alle agenda's tegelijk hebt gesyncroniseerd, dan heb je dus geen keus meer. Je icloud zal dan alle agenda's op je nieuwe ipad zetten.