Hoe kan ik XBMC op mijn tv gebruiken?

Ik wil dus via XBMC films op mijn tv laten streamen. Ik wil liever niet mijn laptop op mijn tv aansluiten. Ik heb ook gehoord van een zogenaamde android stick, maar dat schijnt nog in de kinderschoenen te staan. Zijn er nog andere oplossingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie, alleen heb ik geen xbox.

Antwoorden (4)

De makkelijkste en beste oplossing is een hdmi kabel aan te schaffen. Deze kabel sluit je aan op je xbox en beeldscherm(mits die een hdmi aansluiting heeft). Dit geeft goede kwaliteit. Als je wil streamen zal de kwaliteit slechter zijn en zal het beeld schokkerig doen. Ik raad je dus een hdmi kabel aan, deze kan je bij de action al krijgen voor maar 3 euro en deze werkt als de beste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie, maar ik heb alleen geen xbox.
Streamen zou ik niet aanraden, 720P gaat nog net, maar 1080P niet, koop een goedkope Raspberry PI of een jailbreaked AppleTV en sluit die via HDMI aan op je TV, het zijn beide kleine kastjes die je makkelijk kunt verbergen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek gewoon een goedkope pc uit en zet daar xbmcbuntu op. Deze start gewoon automatisch op en heb je ook geen last meer van Windows. Zorg wel dat je voldoende snelle videokaart erin zet zodat HD hardwarematig versneld word.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via een Apple TV 2e generatie die ge-jailbraked is en voorzien van de juiste software gaat dat flitsend snel. Koop dus geen nieuwe Apple TV (3e generatie) want die is nog niet te jailbraken. 720p is inderdaad de juiste instelling. Verder heb je dan een ruime keuze in ondertiteling etc. Zeker de moeite waard.