Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Fl sudio heeft geen geluid meer! Hoe los ik dit op?

Bij 1 opgeslagen nummer heb ik geen geluid meer maar bij andere wel mischien iets in de instelling ik heb er een paar foto's van gemaakt
Please help me!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
727
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet de boel op "mute" (dempen) staan bij die ene project?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar staat dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://en.wikiaudio.org/images/8/8d/FL_Studio_mute_and_unmute_track.png

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Sowieso zou ik niks aan je geluidsinstellingen veranderen als andere projecten het wel doen, dat betekent dat het probleem in het project zelf zit.

Kun je wel losse geluiden maken, bijvoorbeeld als je links in de lijst een sample aan klikt? En kun je gewoon patterns afspelen, of werken die ook allemaal niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan geen lossen geluiden maken maar als ik zo'n pattern af laat spelen
Zie je wel van die gekleurde lichtjes bij wat voor instrument het is maar je ziet het niet weer boven aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als je een pattern of je hele track als mp3 exporteert en daarna beluisterd, is er dan wel geluid? En wat gebeurt er als je dezelfde sample opnieuw in laadt, dus over je oude heen? Dan nog niets? En zoals aangegeven, open je mixer paneel en kijk niet of er om de een of andere gekke reden je master volume gemute is.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding