Is er een programma al movie maker maar dan voor geluid?

Dat je dus geluid kan knippen en plakken en toevoegen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

ja zeker , kijk eens even naar dit programma gratis te downloaden op de volgende site : http://audacity.sourceforge.net/ ,
Het zal niet heel makkelijk zijn , maar lees de handleiding goed door als je niet precies weet hoe het werkt , suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die is heel goed, alleen niet zo makkelijk te leren. vergt wat oefenuurtjes voordat je er mee overweg kan.

Andere antwoorden (1)

Het kan ook met moviemaker! tenminste, die van windows XP, als je daarbij geen video's doet, maar alleen muziek, kan je het exporteren als .mp3 of .wav ofzo... alleen de kans is klein dat je XP hebt ;-(