Hoe moet je open office 3.1 installeren?

Ik had dit al eens geinstalleerd, maar het werkt niet meer. Ik kan het ook niet verwijderen. Daarom maar opnieuw geprobeerd te downloaden.

Ik moet per sms een tekst naar 2334 verzenden en daarna zou ik een code moeten ontvangen. Ik heb dit bericht al 2x verzonden maar er gebeurt niets.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een SMS-code verzenden voor Open Office? Klinkt alsof je bent opgelicht. Het zou gewoon gratis moeten zijn, namelijk.
Cryofiel
14 jaar geleden
OpenOffice is gratis op te halen van http://www.openoffice.org/ . Als jij iets moet betalen, of een SMS moet versturen, of een registratiecode moet invoeren, of iets anders moet doen, dan ben je opgelicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het via gratissoftware.nu gedownload. Misschien weten jullie ook antwoord op mijn vraag in de onderstaande reactie?
Cryofiel
14 jaar geleden
Is toegevoegd.
capthavoc
14 jaar geleden
Helaas je bent opgelicht.
ik zou ook een virus scanner en anderzins scanner er maar overhalen http://www.malwarebytes.org/mbam.php is een goeie malware scanner
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via gratissoftware.nu kan ik wel een OpenOffice.org vinden, maar die verwijst gewoon naar de download-site van OpenOffice.org: http://www.gratissoftware.nu/gratis-tekstverwerking-software.php Kortom, ik begrijp nog steeds niet hoe je bij die SMS-dienst terecht bent gekomen. Maar als je een SMS moet versturen voor het verkrijgen van software, dan zou ik me toch eerst even afvragen of je wel goed zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kwam toch echt op mijn scherm te staan. Maar opnieuw downloaden bleek helemaal niet nodig, de oude versie is al weer hersteld. Kwestie van computer opnieuw opstarten, helemaal niet aan gedacht. Stom!

Antwoorden (3)

Een sms verzenden is helemaal niet nodig, dan zit je behoorlijk verkeerd.

Open Office is van Sun en kun je gratis downloaden van hun website. Het installeren is vrij simpel 'volgende klikken'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke bedankt. De download is nu wel gelukt, maar ik kreeg de melding dat het al is geinstalleerd. Dat klopt ook wel, maar ik kan het programma niet meer openen en ook niet verwijderen. Dan krijg ik nl. de melding: please exit Open Off. an the O.O. Quickstarter before you continue, enz. Het lijkt erop dat het programma al is geopend. Maar hoe krijg ik het dan weer gesloten?
Cryofiel
14 jaar geleden
Zoek rechtsonder in de taakbalk het symbool van de OpenOffice QuickStarter. Klik met de rechtermuisknop op dat symbool. Zeg de QuickStarter dat-ie moet stoppen. Je kunt de QuickStarter ook uit je Opstarten-menu verwijderen en opnieuw inloggen bij Windows, dan is die QuickStarter ook weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, gewoon de computer opnieuw opstarten. Probleem is al opgelost. Maar toch bedankt.
Open Office is te verwijderen via configuratiescherm. dan klikken op software.
Zoek naar de vermelding open office en klik op verwijderen.
Voila
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie reactie op onderstaand antwoord.
Hetzelfde is mij ook overkomen!
Ik vraag me af hoe we erachter kunnen komen wie deze oplichters zijn, voordat ze ongestoord verder kunnen gaan met deze praktijken.
Heeft iemand een advies?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja bedankt, ik ben wel bekend met de manier waarop, maar het kon gewoon niet worden verwijderd.
Maar inmiddels is het probleem allang opgelost, was helaas vergeten vraag te sluiten. Dat doe ik dan bij deze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps, deze reactie hoort een hoger te staan.