Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik een browser (Firefox) op een NAS gebruiken?

Aan een NAS zit geen monitor, kan ik wel een browser installeren of ook niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
691

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

een NAS is niets ander dan een opslag plaats ?
met verschillende driver letter

Alles wat je vanaf de NAS leest lees je vanaf je werkende C schijf
met een besturing systeem
met windows verkenner oid
of als het om offline opgeslagen webpaginas gaat met een browser ?

maar ik begrijp je misschien helemaal verkeerd ?
(Lees meer...)
capthavoc
11 jaar geleden
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het lijkt mij van wel. Ik heb namelijk een aantal programma's op mijn externe harde schijf gezet en die kan ik gewoon openen met mijn computer. Er is dan wel alleen één probleem: Elk programma maakt namelijk bestanden aan op de C:\-schijf. Wanneer je een programma, hetzij een browser of een ander programma, ook op andere computers willen kunnen gebruiken, dan moeten essentiële bestanden in die verborgen mappen op alle computers worden gezet. Er bestaat anders een kans dat hij een foutmelding geeft omdat hij bepaalde bestanden niet kan vinden. Logisch, want die staan dan niet op die computer. Het is mogelijk, maar sommige bestanden moeten gekopieerd worden. Ik weet echter ook enkele programma's waarbij dit niet nodig is. Ik zou het anders eens proberen en kijken wat hij doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding