Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik die balk (in de afbeelding) op mijn computer zetten?

Ik zie deze handige balk steeds vaker op computers en wil hem ook hebben. Weet iemand hoe ik hem kan krijgen. Ik heb Windows Vista Home Premium.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
787
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat is gewoon de standaard taakbalk, volgens mij van Windows 7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het blauwe of het grijze?
Cryofiel
11 jaar geleden
Het blauwe is de normale taakbalk van Windows 7. Het grijze is de normale statusbalk van Internet Explorer.
Cryofiel
11 jaar geleden
Vraagsteller, je ziet aan al deze reacties dat we niet begrijpen wat je nu precies wilt. --  Wil je de onderste blauwe balk op je scherm hebben?
--  Of heb je die balk al maar wil je dat die er zo uitziet als het plaatje?
--  Wil je de bovenste grijze balk op je scherm hebben?
--  Of heb je die al maar ziet hij er bij jou anders uit?
--  Of heb je de gewenste balk al maar wil je er iets bijplaatsen? Het zou voor ons (en dus voor jou) nuttig zijn als je de vraag wat duidelijker (preciezer) zou stellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit kan u vrij eenvoudig doen.
Van de programma's welke u daarop wilt kan u gewoon het icoon van op uw bureaublad aanklikken en naar die balk slepen.
U kan ook rechtsklikken op het icoon van uw bureaublad en dan op "Aan taakbalk vastmaken".

Verwijderen kan u door rechts te klikken op dat icoon en dan op "Dit programma losmaken van de taakbalk".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hiervoor heb je Windows 7 of Windows 8 nodig. Met andere woorden, dat is dus een ander besturingssysteem. Op Windows 7 en 8 kun je grote pictogrammen aan de taakbalk vastmaken. Indien je wel W7 of W8 hebt, dan kun je de stappen volgen die depauwroger gegeven heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding