Waar kan ik mijn serial nummer invoeren bij adobe sc5 pakket?

Ik heb hem als trial geïnstalleerd maar wil nu hem nu activeren. Als ik een programma opstart vraagt hij er niet naar en zegt hij ook niet dat ik nog 30 dagen de tijd heb (raar) maar heb nog niks geactiveerd dus dat wil ik nu wel doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hallo Leroy 200.

Tja dat is soms vreemd, je verwacht dat hij dat elke keer zou vragen maar nee. Het activeren kan ook per telefoon kijk maar naar onderstaande link.http://www.adobe.com/nl/support/registration.html

Verstandig dat je het registreer, daar je anders alleen maar problemen kan krijgen. Het niet of niet goed werken. En bezoek van de FIOD, helemaal niet leuk als ze niet alleen koffie komen drinken. Veel succes met je sc 5!!

Groetjes

Cork