hoe werkt verbinding met extern bureaublad?

ik wil ook graag weten hoe ik mijn adres hiervoor kan vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor extern bureaublad
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
verbinding met extern bureaublad (mijn windows is windows 7 home premium)

Antwoorden (2)

Ga naar www.watismijnip.nl om je ip adres te krijgen. Daarna kun je met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je dient nog wel een poort te forwarden in de router via de config pagina dat is poort 3389 en deze moet je toewijzen aan je intern ip adres bijv 192.168.1.1.

Zie link bijv. voor Windows XP, wel dien je de PRO varriant te hebben, home versies werken niet. Daar kun je bijv Teamviewer voor gebruiken.