Ik ben de Favorieten in IE kwijt. Die kolom stond rechts in mijn scherm. Hoe krijg ik die terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Ga naar het sterretje helemaal rechts boven in IE9 als je daar op klikt zie je een kadertje met een groen pijltje,gewoon daar even op klikken en alles zou terug in orde moeten zijn.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit was een snelle oplossing die zelfs een leek als ik, kon uitvoeren.
Het werkt dus weer, bedankt voor je hulp.

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf Internet Explorer 9.
Rechtsbovenin zie je dan, naast elkaar, een symbool an een huisje, een ster en een tandwiel. Klik opo de ster. Dan krijg je de favorieten.

Als je helemaal bovenin met rechts klikt, kun je de menubalk aanvinken. Dan krijg je ook het menu waarvan 'favorieten' deel uitmaakt. (Staat naast 'bestand', 'bewerken' en 'beeld').

Toegevoegd na 48 seconden:
an = van
opo = op
11 jaar geleden
U gaar naar Extra en kies dan Werkbalken en daar kan u die aanvinken.