Eindelijk is het me gelukt van video ts naar mpeg om te zetten maar heb er geen nederlandese ondertiling bij weet iemand hoe dat werkt?

Eindelijk weet ik hoe het zit met video ts om te zetten naar mn mpeg voor op mn usb stick zodat ik ze afkijken op mijn sony bravia maar krijg er gen nederlandes ondertileling bij? kan iemand me daar wegwijs meemaken aub?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Probeer freemake, gratis betrouwbaar convertprogramma freemake. Hiermee kan je er ook ondertitels onder zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt zoeken op het internet op srt bestanden. (ondertitelingsbestanden)
Het afspelen van een dergelijk bestand werkt wanneer het op wordt geslagen met dezelfde bestandsnaam als de mpeg in dezelfde map.