Hoe haal ik deze tekens weg in Pages? (Mac OS X)

Ik weet niet zo goed hoe ik het beter kan formuleren, maar op het plaatje zijn de blauwe tekentjes die ik weg wil hebben beter te zien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.4K

Antwoorden (2)

Dat zijn leestekens. Dat bovenste tekentje staat voor 'nieuwe regel' en de puntjes voor 'spatie'. Ik heb Pages niet, maar je moet in het menu bij (denk ik) Beeld zoeken naar leestekens (zichtbaar/onzichtbaar) en leestekens 'zichtbaar' afvinken (of omgekeerd 'onzichtbaar' aanvinken). De termen kunnen in Pages anders zijn. Suk6.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

Dat heel eenvoudig, bovenin het dropdown-menu van Pages bij weergave (naast orden) in het rijtje van weergave zit 'toon of verberg' zichtbare tekens
in uw geval klik op verberg zichtbare tekens.

(ik heb dit ook altijd op verberg staan).
Deze tekens hebben de functie dat ze bij exporteren van een tekst bestand dat bijv. andere tekst verwerkers de opmaak herkennen van uw tekst.
(nieuwe regel of spatie)

Succes!