ik heb via de mail een foto gekregen de voor het versturen is verkleind. Hoe maak ik dat ongedaan zodat ik ze kan gebruiken in een album?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Met een fotobewerkingsprogramma zoals GIMP kan u die vergroten tot het door u gewenste niveau.
GIMP is evenwaardig aan Photoshop maar wel gratis te downloaden op onderstaande link.
De 2e link gaat naar een grtis Nederlandstalige cursus voor beginners.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kun je niet ongedaan maken zonder verlies van kwaliteit.

Je kunt namelijk wel pixels weghalen van een foto (verkleinen)
maar er geen pixels bij maken.

Toch zijn er online programma's die zeggen dat het kan.
Je kunt er een aantal proberen en kijken of je tevreden bent over de kwaliteit.

http://www.twing.nl/dagtip/afbeeldingen-online-vergroten-of-verkleinen

http://www.fotoaanpassen.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik jou was, zou ik proberen een niet verkleinde versie te krijgen. Even terug mailen dus. Programma's die virtueel pixels bijmaken leveren per slado toch mindere resultaten.